ALAAF!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Liz Moonen - WaarBenJij.nu ALAAF!! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Liz Moonen - WaarBenJij.nu

ALAAF!!

Door: Liz Moonen

Blijf op de hoogte en volg Liz

24 Februari 2014 | Nederland, Nederland

Even een hele korte update...

Eindelijk mag iedereen het weten! Niek en ik zijn namelijk zaterdag 22 februari tijdens de Zwart Wit Revue uitgeroepen tot Prins Niek en Prinses Liz van Zwart-Wit '19. Het was een geweldige avond, iedereen dacht namelijk dat ik nog in Berlijn was. We hebben tot laat in de nacht doorgefeest!

Helaas moest ik zondagmiddag weer naar Berlijn.. maaaaaaaar ik kom vrijdag 28 februari weer terug voor een weekend vol feesten, dansen en polonaises!
Donderdag 6 maart zal ik weer (en dan voor een wat langere tijd) terug gaan naar Berlijn.

Ik kijk er heel erg naar uit!!!
Wie weet zien we ons nog,

Heel veel liefs en alaaf!,

Liz

  • 24 Februari 2014 - 10:27

    Peggy:

    3 x alaaf op het mooie prinsenpaar! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Berlin

Afstudeerstage in deze prachtige stad

Recente Reisverslagen:

20 Mei 2014

Entdeckungsreise Berlin

24 April 2014

Op de helft!

06 April 2014

Vielseitig Berlin

24 Maart 2014

Druk, druk, druk!

10 Maart 2014

Back in Berlin
Liz

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 8393

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 27 Juni 2014

Berlin

Landen bezocht: